۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۲۳

سنایی راد:

اجماعی برای جنگ علیه سوریه انجام نمی شود

اجماعی برای جنگ علیه سوریه انجام نمی شود

ارومیه - خبرگزاری مهر: معاون سياسي نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران كشور گفت: اجماعی برای جنگ علیه سوریه در مجامع جهانی انجام نمی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول سنايي راد ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در ارومیه با اشاره به موانع موجود در مسير تجاوز آمريكا به سوريه، افزود: اولين مشكل اصلي پيش روي آمريكا این موضوع بوده كه بين سران كشورهاي غربي متحد آمريكا اجماعي براي همراهي در جنگ عليه سوريه، شكل نمي گيرد.

وی جنگ در سوريه را شبيه جنگ جهاني عليه مقاومت دانست و اظهار داشت: حضور تروريستهاي القاعده، مزدوران وارداتي از افغانستان، ليبي و قفقاز، صحنه درگيري هاي سوريه را از حالت اعتراض گروهي از مردم سوريه عليه دولت خارج كرده و آن را بيشتر شبيه يك جنگ جهاني عليه مقاومت جلوه داده است.

معاون سياسي نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران كشور اعلام کرد: صحنه درگيري ها در سوريه صحنه تقابل نيروهاي دولتي و تروريست هاي چند مليتی است و به بيان ديگر عصاره تروريست هاي جهان در سوريه جمع شده اند و به اسم آزادي ملت سوريه، تيشه به ريشه اين ملت مي زنند.

سنایی راد عنوان کرد: تنش در سوريه بزرگترين آسيب را به مردم سوريه رسانده و جنايت هاي نيروهاي تروريست در سوريه باعث شده تا مردم سوريه هوادار دولت خود باشند.

وی با اشاره به ديگر موانع اين كشور در حمله به سوريه، اضافه کرد: آمريكا هنوز به اين اطمينان نرسيده كه پس از بشار اسد و دولت وي قدرت در سوريه دست چه كساني می افتد.

این مسئول یادآور شد: هم علويان و هم اكراد هيچ كدام با سياست هاي آمريكا همراه نيستند زيرا سپردن اداره يك كشور به كساني كه خوردن قلب و جگر مخالفان و آتش زدن جوانان براي ارعاب، شيوه كار آنهاست كاري غير منطقي است.

کد خبر 2137435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha